söndag 12 oktober 2014

Nystart!

Bara 16 kilos övervikt!



Kursen startar igen!

Ser fram emot att lära mig hur man hanterar kommentarer, hur man gör en länk som folk kan trycka på och hur man skapar en ”sida” på sin blogg.

Sommaruppehållet har inneburit Turné upp till Manndalen (Norge) och ner till Köpenhamn (Danmark). På vägen tappade jag tre kilo rent späck, vilket jag firade med ateljéfotografering, för att minnas hur smal jag kände mig, vid 16 kilos övervikt. Fördelen är att rynkorna spänns ut, så man inte ser så gammal ut.

Höststarten har hittills inneburit uppstart för roligt projekt (första avstämning och utvärdering vecka 43!) och intressant psykologisk närstudie. (Rekommenderar alla att gå in på Flashback och söka på Terje Hellesö, för att hitta ett liknande fall. När jag lärt mig att göra länkar skall det gå att klicka härnånstans för att komma dit direkt.)

Vidare blir den stora utmaningen att klara av att gå upp klockan fem varje arbetsdag. Inte för att själva uppstigandet smärtar, utan för alla ensamma nattimmar man missar om man måste lägga sig senast 22.00.

Nu börjar det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar