tisdag 11 november 2014

Soundtrack of my life



Skenet bedrar
 
 
Bo Sundström är en helt fantastisk gitarrist.

Jo, jo, jo! Det är ett helt igenom Objektivt Postulat. Detta är bortom tyckande och preferenser. Bo Sundström är en helt fantastisk gitarrist.

Sådana här dagar, när allt bara snurrar, blir absurt och konstigt och man dessutom har tandvärken från helvetet och man har fått tid för rotfyllning den 7 Januari (!) och går på starka tabletter och förväntas sköta jobbet (nej, för idag skall jag försöka fixa sjukintyg) ändå, och det ena bizarra efter det andra händer… DÅ börjar alltid en melodislinga spela i mitt huvud.

Det är soundtracket till mitt liv som byter till något passande. Alltid samma slinga. Alltid Bo Sundströms gitarr. Och den kommer att fortsätta och fortsätta och fortsätta tills allt lugnat ner sig och tanden är rotfylld och jag segnar ner i en hängmatta i hallen med 1000 osovna timmar att sova och en hel massa pengele på kontot. Som en mätt katt. När jag vaknar har shufflefunktionen ofta bytt till nåt annat. Kanske Lou Reed.

Lyss:
http://www.youtube.com/watch?v=xLaEZzUdEKM


Tillägg: Nu menar jag alltså Lule-Bo Sundström, och inte Pite-Bo Sundström!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar