söndag 23 december 2018

TIPS!

Lucka 23Danföredan





På äventyr! 


Alltså, jag gillar de här två gubbarna. I mitt superimproviserade liv, där ingenting egentligen sitter fast, har en av de fasta traditionerna varit, oavsett var jag befinner mig och i vilken konstellation, att på kvällen den 23 december lyssna till P1:s uppesittarkväll med Karsten och Gunnar! 

I år har de rest iväg till Belgien och kör sin uppesittarkväll därifrån. 

Det brukar vara så, att jag slår in julklapparna samtidigt som lyssnandet till uppesittarkvällen, och när den är slut, har jag 1000 julklappar till att slå in. Natten till julafton brukar börja med Mysradio och sluta med utmattning och stress.

Gör inte som jag.

Slå in klapparna innan, men lyssna GÄRNA på Karsten och Gunnar!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar